KESKUSTELUT > RISTIKOT > HS 2.10.2026

12816. HS 2.10.2026

Jiikoo2.10.2026 klo 07:37
Alkuun päästyä ratkesi yllättävänkin joutuisasti ja luontevasti, saattoipa olla tämän ”uuden HS-ristikkoaikakauden” nopein juttu minulle. Apuneuvoihinkaan ei tarvinnut isommin turvautua. Kiva aloitus perjantaiaamulle!

Näyttääkin siltä, että HS Viikko -näköislehti on alkanut pysyvästi tulla saataville vasta perjantain puolella ilmestyttyään pitkään jo torstain alkuillasta. Mikäpäs siinä, sopeutumisen paikka. Tämän ristikon tulostin kantalehden nettiversiosta, mihin aikaan sitten lieneekään ilmestynyt saataville.
2. lapatossu2.10.2026 klo 10:47
Olen samaa mieltä JiiKoon kanssa -kivaa oli niin kauan kuin sitä kesti :)
Ei liian helppo kuitenkaan, muutaman kerran tulin harhautetuksi, kunnes uudestaan asian ajattelemalla oikea sana selvisi
3. TJV2.10.2026 klo 11:59
Hyvä pojat! Syystä jos toisestakin minulle on alkanut käydä vaikeammaksi. -Tuli mieleeni edesmennyt tuttavani, jolle silloin tällöin soittelin. Kysyin, onko hän lopettanut ratkonnan, kun nimeään ei vähään aikaan voittaneissa ole näkynyt. -En vain enää onnistu saamaan niitä valmiiksi, Lauri vastasi. Hän oli vanhempi minua selvästi, ei kuitenkaan sotiimme joutunutta ikäpolvea hänkään. Toistaiseksi itselläni vielä valmistuvat. Ekin tai teidän kertomistanne vaikeusasteista joudun olemaan usein eri mieltä.
4. Jaska2.10.2026 klo 14:20
Minulle kaksijakoinen ristikko. Koko oikea puolisko hyvinkin helppo, lännessä kovismaisia vaikeuksia. Lunttauskaan ei isommin auttanut. Oli pakko tutkailla, mikä oli pielessä. Väärät ratkaisusanat tietenkin. Ei niitä pitäisi riipustaa pelkästään toivoa täynnä. Korjaus laukaisi tukoksen, ja maaliin selvittiin normaalissa keskisajassa arvosanalla a. Ristikolle normaali l, jos kummastelu yhdestä piirrosvihjeestä sallitaan.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *