KESKUSTELUT > RISTIKOT > HS 18.6.2026

12567. HS 18.6.2026

Ylläpito17.6.2026 klo 11:32
Tänä iltana HS Viikossa jo saatavana aukeaman jättiristikko. Tasan 300 sanaa!
2. hesariäijä18.6.2026 klo 09:22
Juhannusfiilis tuli tuosta ristikosta, kun sitä silmäili. Otetaan mökille mukaan ja naatiskellaan.
3. Uusi18.6.2026 klo 11:45
Silmäilin jo jonkun verran. Saa nähdä, miten etenee. Totuttelua kyllä vaatii.
4. Tintti18.6.2026 klo 18:37
Ihan totta: miksi tämän nykyristikon pitää olla niin vietävän ruma?! Ei tullut yhtään kiva fiilis! Onneksi on muutakin tekemistä, mutta harmittaa heittää monen vuosikymmenen harrastukselle heipat!

Aurinkoista ja turvallista juhannusta kaikille!
5. TJV18.6.2026 klo 23:17
Mikähän tuossa nyt niin rumaa?
6. Tallukas19.6.2026 klo 12:18
Selkeys ei ainakaan ole rumuutta. Väritkään eivät haittaa. Onko se rumuuskin katsojan silmissä kuten kauneus?
7. Heppu19.6.2026 klo 15:16
Paljonhan tästä voi sanoa mutta ei haukkua rumaksi. Ensivilkaisulla näytti kaikkien aikojen komeimmalta Hesarin ristikolta. Vähän kesken vielä mutta voi sanoa että paljon kinkkisen hyviä harhautuksia, paljon tietosanakirjatavaraa ja kun on julmetun iso niin jokunen kökkökin vihje seassa.
8. Rampe19.6.2026 klo 20:32
Kuvia on ristikossa viisi ja ainakin vasemman yläkulman kuva on varsin juhannusaiheinen, joten sen puoleen minulla ei ole valittamista.
Eikä juuri muutenkaan, aukeaman ristikosta riitti puuhaa torstaiaamule.
Kaikkien aikojen komeimmaksi (Heppu 11), en menisi ihan sanomaan. Myös Auliksen juhannusristikoissa oli juhannusaiheisia värikuvia, mustavalkoisista perusristikoista poiketen.
9. Arska20.6.2026 klo 14:06
Viime viikkoinen tuli kyllä uurastettua, mutta tämä ei ole kovinkaan pitkälle edistynyt. Hyvähän se, kun on
HAASTEELLINEN, kuten nykykielellä sanotaan. Jos hyvin käy, saattaa ratkaisutaito ESKALOITUA jo muutamassa
vuodessa.
10. Ylläpito21.6.2026 klo 00:20
Nimimerkki Katkoja, kysymyksesi ristikosta on liian paljastava, siksi se on jo kahdesti poistettu. Ei ole virhettä.
11. Katkoja21.6.2026 klo 11:28
Lainaus: 10. Ylläpito 21.6.2026 klo 00:20
Nimimerkki Katkoja, kysymyksesi ristikosta on liian paljastava, siksi se on jo kahdesti poistettu. Ei ole virhettä.

Kiitos tiedosta. Olen kyllä eri mieltä, sillä mitään muuta ratkaisua ei millään tule mieleen ja kaikki mahdollinen on googlattu, mutta parin viikon päästä se nähdään.
12. Ylläpito21.6.2026 klo 11:45
Jaskari, samat kuin Katkojalle, ei ratkaisevien vinkkien kyselyä.
13. POH21.6.2026 klo 15:09
Puheitta paras.
Pidin kuin h...u puurosta.
Sopivaa aivojumppaa liki yhdeksänkymppiselle.
14. Make22.6.2026 klo 08:28
Äy oviin udoksiin.. tuleeko järjellinen sana
15. Eki22.6.2026 klo 08:59
Ristikkoon tulee vain järjellisiä sanoja.
16. lapatossu22.6.2026 klo 09:37
Tuotahan voisi pohtia filosofisena kysymyksenä: Jos sana on järjetön, onko se sana ollenkaan? Paitsi tietenkin on, jos sana on järjetön...
17. Jaskari22.6.2026 klo 12:16
Äy oviin udoksiin tulee järkevä sana, kun pohtii.Nyt minun pitää kohta lähteä Aapistielle Hammashoitolaan varattu aika klo 13.20.
18. Arto22.6.2026 klo 12:17
Lainaus: 17. Jaskari 22.6.2026 klo 12:16
Äy oviin udoksiin tulee järkevä sana, kun pohtii.Nyt minun pitää kohta lähteä Aapistielle Hammashoitolaan varattu aika klo 13.20.

Tosiaan pohdintaa tarvitaan.
19. Make22.6.2026 klo 16:44
Äy oviin udoksiin… tyhjä ruutu ovela hänäys
20. minä22.6.2026 klo 20:04
paskaa
21. minä22.6.2026 klo 20:06
tulee aulista ikävä
22. minä22.6.2026 klo 20:11
surkea näsäviisas ristikko idiooteille
23. Tuomas22.6.2026 klo 22:31
minäLainaa22.6.2026 klo 20:11
surkea näsäviisas ristikko idiooteille

Onko lääkitys kunnossa
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *