KESKUSTELUT > RISTIKOT > IS VIIKONLOPPU 16.-17.8.2025

12041. IS Viikonloppu 16.-17.8.2025

Ylläpito15.8.2025 klo 00:30
Tiedossa Toni Pitkälän kolmosen kovis, tuskin pahis, ja Antti Parkkisen piilis.
2. Joutilas16.8.2025 klo 12:18
Olen Ylläpidon kanssa samaa mieltä siitä, että Pitkälän kovis on kovis, mutta ei todellakaan pahis. Pyöreä tunti sen ratkomiseen meni etenkin yläosan takkuamisen takia. Hauska ja viihdyttävä tämä oli, kuten Pitkälällä aina tuppaa olemaan. Eräs Pitkälälle tuttu ominaisuus tästä ristikosta puuttui; kukin saa arvuutella itse, jotta mikä. Kiitokset!
3. Ritu16.8.2025 klo 14:03
Syksyn sateet ja pimenevät illat eivät tällaista puutarhassa kyykkijää innosta. Onneksi valoa tuohon asiaan tuo Valioliigan käynnistyminen. Pallosen Teemu oli entisen lyhytaikaisen pääministerimme sanoja lainatakseni yllättäen ja pyytämättä siirtänyt ripauksen tuosta ilosta laatimaansa pehmikseen. Annan heti täydet kymmenen pojoa!
4. eol16.8.2025 klo 16:32
Kovis on jälleen mainio, mikä pätee myös pääkuvasta lähteviin sinisiin. Vihjeistö tuntuu kauttaaltaan ansiokkaan laadukkaalta. Sanastoon voisin yrittää iskeä kiinni sen verran, että ymmärrykseni mukaan yksi erisnimi jää vaikuttamaan suht kaukaa haetulta. Ei minustakaan pahis, mutta selvästi enemmän aikaa tämä minulta otti kuin Joutilaalta.
5. SLM16.8.2025 klo 21:53
Lainaus: 2. Joutilas 16.8.2025 klo 12:18
Olen Ylläpidon kanssa samaa mieltä siitä, että Pitkälän kovis on kovis, mutta ei todellakaan pahis. Pyöreä tunti sen ratkomiseen meni etenkin yläosan takkuamisen takia. Hauska ja viihdyttävä tämä oli, kuten Pitkälällä aina tuppaa olemaan. Eräs Pitkälälle tuttu ominaisuus tästä ristikosta puuttui; kukin saa arvuutella itse, jotta mikä. Kiitokset!

Pitkälältä usein nähtyjä ominaisuuksia puuttuu itse asiassa kaksi.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *