KESKUSTELUT > RISTIKOT > IS-VIIKONLOPPU 30.-31.1.2016

8727. IS-viikonloppu 30.-31.1.2016

Eki30.1.2016 klo 10:21
Palloselta kakspuolpallonen kovis ja meitsiltä pehmis, kumpikin Lavoniuksen taiteilemana, muuten standardikamaa.
2. O30.1.2016 klo 11:44
Lehdessä on laitettu pehmiksen, sekä koviksen laatijaksi Erkki Vuokila.
3. T30.1.2016 klo 12:00
Taviksesta puuttuu numerot ruuduista, joista sana muodostuu.
4. O30.1.2016 klo 14:57
Tämäntasoisia ristikoita saisi olla useammin. Ei siis mene koko viikonloppua otsa rypyssä miettimiseen. Hyvää ajanvietettä.

Kiitos sille, joka tämän on laatinut! (Pallonen vai Vuokila? Veikkaan jälkimmäistä.)
5. Rampe30.1.2016 klo 15:10
Luulisin Ekin itse tekemänsä ristikon tunnistavan ja omakseen tunnustavan.
Oli miten oli, kakspuolonen on kohdalleen osuva rankkaus.
Jostain syystä koin täydellisen oikosulun vasemman yläkulman kanssa. Uudelleen ristikkoon tartuttuani se oli täysin selvää pässinlihaa.
6. O30.1.2016 klo 15:24
Rampe.
Arvaan melkein sen oikosulun.
Klo 10:21 Eki kirjoitti "Palloselta kakspuolpallonen kovis".
7. iso S31.1.2016 klo 17:20
Pallosia on ilmeisesti monen kokoisia ja painoisia. Nämä kaksi ja puoli olivat sieltä kevyemmästä päästä, tai sitten minulla oli poikkeuksellisesti hyvä päivä ja aavistus säädettynä herkälle. En toki valita, tämä taso osui oikein hyvin minun suosikkihaarukkaani.

Huvittavasti enemmän vaikeuksia tuotti ymmärtää pehmiksen vihjeen "5." yhteys ratkaisusanaansa, kunnes huomasin virheen poikittaisessa sanassa. Huolimattoman vilkaisun seurauksena tulkitsin siinä olevan miehen kädet ristissä. Taisi olla omat silmät ristissä.
8. Miramarita31.1.2016 klo 17:37
Olen samaa mieltä O:n kanssa, mukava tunne kun saa ristikon ratkotuksi suhteellisen nopeesti. Minulla on mennyt usein koko viikko noitten kolmosten kanssa enkä siltikään ole saanut aina edes täyteen.
9. Pedro2.2.2016 klo 10:42
Vasemmalta lähti hyvin liikkeelle.Kuvakin ratkesi suhtkoht nopeasti(minun mittapuuni mukaan),mutta sitten kämähti kuitenkin ja matilla ihan sama vihjeisiin. Eki neuvoi muistaakseni siinä ritari/kasvihuoneristikossa että joskus on haettava ratkaisuja vähän kauempaa ja silloin välähti ja kuten Emma sanoi: palkitsevaa!!
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *