KESKUSTELUT > RISTIKOT > IS-VIIKONLOPPU 16.-17.1.2016

8710. IS-viikonloppu 16.-17.1.2016

Eki15.1.2016 klo 21:46
Vuokilan ja Lavoniuksen kakspuolpallonen. Palloselta teemapehmis.
2. Calvados16.1.2016 klo 00:25
Mikä on tilanne kyselyyyni?
8699. ILTASANOMIEN RISTIKOT
Uskomattoman pitkään kestää vastaukksen saaminen. Eikö edes haluta
selvittää vaiikka Eki lupasi. Soitto vain lehteen niin sillähän se selviäisi.
Normaalifirmassa tuohon kysymykseen olisin varmaan saanut vastauksen jo aiemmin. Mitä Eki odottelet ???
3. Eki16.1.2016 klo 00:32
Olen kysynyt asiaa sähköpostitse. Olen nyt Porissa reissussa. Hoidan asiaa miten pystyn.
4. Rampe16.1.2016 klo 13:54
Kakspuolpalloinen oikein rankattu ainakin minun asteikollani.
Täyttyi yllättävänkin nopeasti ( alle tunnissa ) siihen nähden että alkuun en meinannut päästä mitenkään.
Kiittelen pääkuvan lauseita, joista ensimmäisenä täyttynyttä pystyä en ensin ymmärtänyt. Neito oli minulle vieras.
Mukava välipala muutenkin. Kiitos tekijöille !
5. O16.1.2016 klo 14:17
Vasemmasta reunasta aloitin ja sitten jo helpottikin. Tämä oli tosi nautittava ristikko. Näistä kakspuolpallosista ja saman laatijan ristikoista innostuin jokin aika sitten IS-koviksista ja innostus sen kun jatkuu.

Kiitos Erkki Vuokila ja Heikki Lavonius!
6. iso S17.1.2016 klo 10:59
Enpä ole minäkään pääkuvan naiselle käsipäivää sanonut, ei ollut tv:stä tuttu ja muutenkin ihan vieras juttu. Onneksi on olemassa poikittaiset sanat ja niiden avulla kaikki paitsi hermot ratkesi uskottavalla tavalla.

Joskus kauan sitten, mahdollisesti vielä nykyäänkin, Conceptis-yhtiön nettisivuilla väitettiin, että siluettiristikot (alias japanilaiset ristikot) kutittavat aivoja sellaisesta kohdasta johon mikään muu tehtävätyyppi ei pääse. Lisäksi väitettiin että joidenkin ihmisten mielestä juuri tuon kohdan kutittaminen on vastustamattoman mukavaa. Kokeileminen osoitti että minä olen tulle näpelöinnille vastustuskykyinen. Kuvaristikot ovat minun lajini.

Tämä ristikko ja vastaavan vaikeustason, miksei vähän lievemmänkin, hyvin laaditut ja toteutetut ristikot kutittavat minun sahajauhokoppaani oikein mukavasti ja minulle on yksi hailee pystyisikö joku toinen tehtävätyyppi samaan.

Lämmin kiitos molemmille ristikon takana oleville tehtävätyypeille!
7. Tuomas L.17.1.2016 klo 11:15
Pääkuvan nainen oli minun rinnakkaisluokallani useita vuosia, tosin silloin vielä erinimisenä. Hän oli musiikkiluokalla, mikä ei liene yllätys.

Tämä ristikko oli aika tavalla sellainen kuin kaksipuolikkaan sopiikin olla; pahisharrastajakin joutui joissakin kohdissa miettimään jonkin verran. Pari piilokirjainta piti googlettaa.
8. Mie19.1.2016 klo 15:07
Ristikko ihan kiva, melkein täynnä.

Mutta erittäin suuri paheksunta siitä että erillinen liite lakkautettiin, on paljon hankalampi käsitellä paksua lehteä ja osa täyttämisen nautinnosta menee siinä.

Laitan asiasta palautetta myös Ilta-Sanomiin.
9. Jaska19.1.2016 klo 15:26
Repäise reteästi tai leikkaa letkeästi ko. sivu irti ja tähyile sopivaa kirjoitusalustaa. Ahaa, siinähän se onkin:)
10. Lars20.1.2016 klo 13:16
Tuli eilen täyteen, vain yksi piilokirjain piti googlata, just hyvä mun taidoille. Näitä lisää.....
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *