KESKUSTELUT > RISTIKOT > PUNAINEN PELIKAANI 1/2003
12124. Punainen pelikaani 1/2003
Ak7.11.2025 klo 00:31
Löysin kotoa Punaisen Pelikaanin numeron 1/2003. Olen nyt ratkonut sen melkein täyteen, mutta muutama kohta on ratkaisua vailla. Mahtaakohan mistään löytyä ratkaisuja?2. Ylläpito7.11.2025 klo 00:58
Mitä kaipailet ja minne?
3. Ak7.11.2025 klo 01:18
Sivun 25 käärmeen keskikohdassa on epäselvä kohta liittyen vihjeisiin maustaa ja toiseen suuntaan merkki.Viimeisellä aukeamalla 30-31 (Vuokila-Manninen) on useampi kohta lähinnä vasen ylä-ja alaosa ja oikea yläkulma. Vihreistäkin on vajaita.
4. Ylläpito7.11.2025 klo 09:35
Katsotaan jos löytyvät helposti, mutta jälkimmäistä varten tarvitsemme meilisi, lähetä se sanaris(ät)sanaris(piste)fi niin saat siitäkin ymmärrettävän ratkaisun.Tämä ei ole vakiopalvelu, mutta menköön ainakin tämän kerran.
5. Tapio7.11.2025 klo 09:47
Tälläinen on Ylläpidolle mielestäni aika työlästä ja kohtuutonta pyytää hakemaan tiettyjen ristikoiden ratkaisuja. Ratkoja voisivat helposti keskenään ratkoa ongelmiaan netissä lähettämällä ristikkonsa toistensa katseltaviksi. Voisin yrittää auttaa ongelmakohdissa kykyjeni mukaan ja voisimme yhdessä pohtia ongelmakohtia. Minulle voi lähettää anonyymisti s-postia ja voisin anonyymisti poimia kuvan osoitteen palautteesta. Tässä vaihtoehdossa ratkojan tulee ladata kuva nettiin. Minulle voi myös anonyymisti lähettää kuvan ristikosta, ja voin kertoa oman näkemykseni, mistä kiikastaa. Mutta yhdessä ratkontaan tarvitsen toimivan s-postiosoitteen - sellaisen saa kyllä anonyymistikin, sillä on olemassa palveluita, joista saa väliaikaisen s-postiosoitteen. Yleisellä tasolla netissä tapahtuvalle kimpparatkonnalle tarvitaan yhteystieto, yleisimmät tavat ovat s-posti ja WhatsApp.
Jotta tällaisilta ylikuormittavilta pyynnöiltä voisi jatkossa välttyä, olisi hyvä kertoa siitä, miten ristikoita voi netissä ratkoa kimpassa.
KOMMENTOI