KESKUSTELUT > RISTIKOT > IS VIIKONLOPPU 24.-25.5.2025
11971. IS Viikonloppu 24.-25.5.2025
Ylläpito23.5.2025 klo 10:20
Huomenna Vuokilan ja Kärkkäisen 3 miikka kovis, voi olla hieman alle mutta ainakin tuhti 2½. Vuokila kertoo laatineensa tämän aikamoisessa aivomyrskyssä ja rakenne on mielenkiintoinen. Vihjeitykseen on saatu apujakin.Pehmiksessä Pallosella taas taideteema.
2. IS-fani24.5.2025 klo 17:31
Ratkon aika paljon IS:n ristikoita. Nyt tuli tunne, että onko minut kutsuttu tietovisapeliin kuten vaikka Floor tai Haluatko miljonääriksi. Apuja sai "kilauttaa kaverilta" onneksi enemmän kuin Haluatko miljonääriksi -tietovisassa. Oikeiden kaverien apua en sentään tarvinnut, mutta netistä piti faktoja hakea IS:n ristikoiden osalta ehkä enemmän kuin koskaan ennen.
3. Mumma24.5.2025 klo 18:59
Täysin samaa mieltä edellisen kanssa!
4. Joutilas24.5.2025 klo 19:21
Peesaan edellisiä. "Huumeryhmä?" ja "KÄÄRIJÄLTÄ PYYDETTY" olivat hyviä, mutta muilta osin ristikko ei ollut minulle tehty. Kiitän kuitenkin, koska kotona on opetettu, että aina on kiitettävä, kun jotain saa - vaikka selkäänsä. ;)Sain ostaa Iltiksen ja ratkoa ristikkoa, vaikkakin oikea alanurkka on vielä hämärän peitossa.
5. pelaaja24.5.2025 klo 19:37
Minä en peesaa, koska kyllähän monien risteävien tuella löytyi tuttuja asioita ratkaisuiksi. Tai mikä minä olen sanomaan, kun itselläni on vielä 3 vihjettä ratkomatta. Kahteen niistä olen saanut sanat valmiiksi mutta ymmärrys on jäänyt hakoteille. Siitä huolimatta pidän kovista varsin virkistävänä. Ja sitten se vasta virkistävältä tuntuukin, jos nuo omat puutteeni onnistun päihittämään. Siihen tähdäten tauon paikka.
6. eol24.5.2025 klo 20:47
Minäkään en peesaa, sillä koviksesta jäi aika mainio kuva. Sopi minulle pitkälti kuin mittatilaustyönä tehty.
7. isoäiti24.5.2025 klo 22:44
Arvelin, että laatijan aivomyrskystä on syntynyt minulle mahdoton jääkiekko- tai muu peliristikko tai sitten euroviisupläjäys, joten teema oli iloinen ja myönteinen yllätys, kiitos! Käärijältä pyydetystä minulla ei tietenkään ollut aavistustakaan ja pallon perässä juosseet (?) onneksi syntyivät risteävistä. Sinisistä tuli paljon tukea muihin sanoihin. 3- oikea arvio tasosta minulle. Oopperaristikkoa odottelen seuraavasta aivomyrskystä!
8. Mie24.5.2025 klo 23:56
Ihan mukava ratkottava, melko helposti ratkesi. Mielestäni 2,5 tasoltaan.
9. Mie24.5.2025 klo 23:56
Ihan mukava ratkottava, melko helposti ratkesi. Mielestäni 2,5 tasoltaan.
KOMMENTOI