KESKUSTELUT > RISTIKOT > RISTIKOISTA RADIOSSA

11211. Ristikoista radiossa

tiipii17.4.2023 klo 18:55
Siellä joku omituinen höpöttäjä juttelee radiossa niitä näitä ristikoista... Vastuu näistä tarinoista siirtynee täysin kuulijalle...

https://www.ksml.fi/paikalliset/5866849
2. Jussi18.4.2023 klo 18:33
Mielenkiintoinen podcast. Näitä olis voinut kuunnella pidempäänkin.
3. tiipii20.4.2023 klo 09:34
Tämmöinen tarina tuossa on taustalla:

Viime perjantaina satuin olemaan liikenteessä kaupungilla ja autoradiosta kuulin kilpailusta, että hän joka tulee tekemään radio-ohjelmaa juontajien kanssa saunarekkaan niin saa 50 euron lahjakortin. Olin just vieressä ja päätin kääntää auton kaupanpihaan, avasin rekan oven ja totesin, että lähdetään saunomaan.

No tehtiin siinä radio-ohjelma saunanlauteilta ja mikrofonien ollessa suljettuna tuli puhetta, mitä puuhailen. Tämä juontaja oli puhunut kollegansa kanssa löylyjen jälkeen, että olipa kaveroilla erikoinen "ammatti" ja tämä toinen juontaja haistoi skuupin ja otti minuun yhteyttä perjantai-iltana ja pyysi maanatain aamuohjelmaan kahvivieraaksi. Tämä sopi mulle, jos kahvit voi korvata kaakaolla! Kun mun hurjat "ehdot" saatiin täytettyä, niin homma lyötiin lukkoon.

Ja näin päädyin radioon juttelemaan ristikkoasiaa. Eli minun 5 minuuttia julkisuudessa. Toki nyt hihasta vetäjiä on jo jokunen ollut...
4. iso S20.4.2023 klo 13:08
En katsonut kellosta, mutta taisi olla vähän ylikin 5 minuuttia. Statutko olemaan Helsingissä ristikkoasioissa lauantaina? Voisin vetää hihasta! Monia vuosia sitten lyhyesti juteltiin vastaavassa tilaisuudessa.

Plan B: jos vielä olet Excel-käyttäjä ja arvaat nimeni (jos et, niin Eki-setä on parempi arvaamaan), niin voisit pistää meilin osoitteeseen etunimi.sukunimi@kolumbus.fi.
5. tiipii20.4.2023 klo 13:29
Joo, 10 minuuttia oli alunperin sovittu keskusteluaika... Mutta olin ilmeisen monisanaisempi kuin reportteri kuvittelikaan! Ja varmaan podcastikin tästä päätettiin tehdä lennossa, kun jutun juurta riitti?

Helsingissä en ole lauantaina vaan pojun koriksen lopputurnauksessa, se on varma! Olen kyllä 99,9 prosenttisen varma ettei olla tavattu... Ainakaan vastaavassa tilanteessa.
6. Janne Salo20.4.2023 klo 22:19
Tämä oli mukava kuunneltava, kiitos!
7. tiipii21.4.2023 klo 22:49
Aavistukseni oli oikea, iso S osui kerrankin harhaan!

Ei (tietoisesti) ainakaan olla tavattu!
8. Funny22.4.2023 klo 01:00
Miten niin kerrankin?
9. kp22.4.2023 klo 11:27
Kuuntelin tuon. Tuli vuosia takaiset mieleen, kun mäkin olin radiossa ja samanlaista turinaa oli.
10. iso S23.4.2023 klo 14:40
iso S on osunut harhaan kerran jos toisenkin, mutta tiipii ei tiedä kaikkea, kun ei kerran olla kertaakaan tavattu. Silloin kerran vuonna 2005 tapasin ihan eri herran, jonka nimi eroaa tiipiin nimestä jonkin verran. Asia on nyt asianosaisille selvä ja muut saavat selvitä ilman sen kummempaa selvitystä!
11. Jaska23.4.2023 klo 22:11
Päivitellä saamme siis me muut, mikä kumman tapahtuma se oli, jossa tapaaminen tapahtui!
12. iso S24.4.2023 klo 12:10
Niin saatte, miksipä yrittäisin kieltää, kun ei ole moiseen valtuuksiakaan. Tapahtui taas lauantaina, viiden vuoden tapahtumattomuuden jälkeen. Virve Rosti ja Freeman kunnioittivat tapahtumaa läsnäolollaan.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *