KESKUSTELUT > RISTIKOT > EKI YLEN (SKARPPINA) AAMUSSA

11047. Eki Ylen (skarppina) aamussa

Eikka28.10.2022 klo 09:38
Hyvää julkisuutta ja mainosta ristikoille. Eki oli tainnut käydä parturissa tilaisuutta varten. Infoa tuli sen verran kuin tuossa ajassa ehtii sanoa. Onkohan ko. ristikko julkaistu jossain?
2. Eikka28.10.2022 klo 09:49
Sorry, en huomannut, että tästä oli jo säie. Saa siirtää/poistaa.
3. Ylläpito28.10.2022 klo 09:50
Ylen verkkosivuille pitäisi tulla ellei ole jo tullut.
4. Ylläpito28.10.2022 klo 15:40
Eki raportoi neljän jälkeen suorana messuilta myös jollakin Ylen radiokanavalla.
5. Jiikoo28.10.2022 klo 17:35
Satuin olemaan liikenteessä automobiililla klo 16:n jälkeen, radio ”kalkkisten kanavalla” pienellä alkukirjaimella (Radio Suomi) – ja kuinka ollakaan, Ekiähän siellä haastateltiin! Jo toinen bongaus samalle päivälle. Medialla (ainakin sekä näkö- että höyryradiolla) on selvästikin ajankohtaista mielenkiintoa ristikoita ja niiden Grand Old Mania kohtaan. Mikäpäs sen mukavampaa!
6. nn29.10.2022 klo 08:26
Linkki eilisen Ylen Aamutv:n klippiin (Vieläkö sanaristikot pitävät pintansa digimaailmassa?):

https://areena.yle.fi/1-63856418

Yle Radio Suomen Iltapäivä lähetys klo 16 jälkeen tuli vain suorana. Siitä ei ole podcastia (minä en ainakaan löytänyt).
7. Jaska31.10.2022 klo 21:11
Tapion mielestä ristikon ratkominen lentokoneessa IS- ja HS-paperilehdestä on lähinnä koomista ja muita matkustajia häiritsevää. Minä olen vankan kokemukseni perusteella toista mieltä Iltiksen osalta. Aikoinaan ruskalomalle lentäessämme lähtöpaivä oli aina lauantai, ja lento Ivaloon sujahti kuin siivillä kovista ährätessä. Taisin saada sen pari kertaa täyteenkin. Kukaan ei nauranut eikä huomauttanut häiriköinnistä.

Kyllä tapiolla tabletista juttua piisaa. Melkeinpä komiikan puolelle saakka.
8. Jokke1.11.2022 klo 11:08
Ikävällä tavalla viestejäni poistetaan, vaikka olen samaa mieltä eliitin kanssa ristikkojen käyttöliittymästä.
9. Ylläpito1.11.2022 klo 12:15
Viime aikoina muutamat nimimerkit ovat tehneet moderoinnista todella vaikeaa. Ala-arvoista sananvaihtoakin jää kaikkien nähtäväksi. Jokke on yleisellä mustalla listalla, koska välillä postaa tänne suoria vastauksia kilpatehtäviin. Jos haluaa olla yhteisön jäsen, opettelee käyttäytymään sen mukaisesti. Jos kirjoittaja tietää osan kirjoituksistaan olevan heti poistettavia, miksi hänen muihin teksteihinsä pitäisi suhtautua positiivisesti? Hän on häirikkö, jos hän tekee tahallaan hallaa sivustolle.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *