KESKUSTELUT > RISTIKOT > EVVK 2023

11045. EVVK 2023

Eki28.10.2022 klo 07:33
Eilen tuli artikkeli aiheesta ja olin jo koko päivän kirjamessuilla esittelemässä kirja ja laatimassa henkilökohtaisia ristikoita. Nyt olen menossa Ylen aamulähetykseen ja päivällä tulee Radio Suomesta haastatteluni, en tiedä tarkempaa aikaa. Tv:ssä olen klo 8.50. Kirjamessuilla olen sunnuntaihin asti.
2. Jiikoo28.10.2022 klo 09:02
Kiitos vinkistä! Lukaisin sen noin klo 8.47. Tuli kiire avata telkkari...

Onnistunut esiintyminen: asiallisen selkeäsanainen mutta hymyhuulisen rento. Herätti sympatiaa ja toivottavasti monen kiinnostusta ristikoiden maailmaa kohtaan.
3. Elva28.10.2022 klo 15:26
Katsoin äsken tallenteelta aamu-tv:n ohjelman. Todella onnistunut haastattelu. Sanna Savikolla oli mielestäni hyvät ja monipuoliset kysymykset, ja Ekikin oli edukseen, kuten aina.
4. Eki30.10.2022 klo 19:41
Terveiset messuilta! Neljä päivää jälleen olin ja tein ennätysmäärän henkilökohtaisia ristikoita, ainakin kolminumeroisen määrän, piti käydä printtaamassa pohjia lisää tänä aamuna. Kaikkia neljää kirjaa meni runsaasti, kahta uusinta piti hakea lisää. Mukavia kommentteja ja keskusteluja tuli hurjat määrät, kiitollisuutta mokomista pienistä pikaristikoista. Kyllä oli fyysisesti rasittava mutta henkisesti ravitseva rupeama.
5. Rampe30.10.2022 klo 21:26
Sanna Savikko ei taida kuitenkaan ristikkoharrastaja itse olla? Elvan kanssa olen kyllä samaa mieltä haasstattelijan kysymyksistä. Olisi hyvä, jos mahdollisimman moni ristikkoja kokeilematon innostuisi kerrankin kokeilemaan.
Jokainen ratkoja on kuullut ristikoita harrastamattomien käsityksiä siitä, että ristikot ratkeavat sillä, että tuntee tietyt vakioratkaisut vakiokysymyksiin, ja tällä tiedolla ristikot sitten täyttyvät.
Toki tuo pätee muutamiin vakiovihjeisiin helpoissa ristikoissa, mutta kovin tylsä harrastus tämä olisi, jos yleisemmin.
6. Eki30.10.2022 klo 21:48
Ei Sanna ainakaan vielä ollut. Taustatoimittaja soitti minulle messuille, kysymysten runko perustui siihen, mutta hyvin Sanna junaili keskustelua, jota en tosin itse ole vielä katsonut. Olen puhunut loppuviikolla niin paljon ristikoista, etten ole ihan varma, mitä ja missä.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *