KESKUSTELUT > RISTIKOT > SANASEPPO 3/2022

11025. Sanaseppo 3/2022

Nolla27.9.2022 klo 16:56
Vähän jännittää kysellä Sanasepot nro 3 ilmestymisaikaa, mutta kysyn kuitenkin. Lieneekö tulossa lähiaikoina? Anteeksi Pike en halua saada Sinua käymään kierroksilla.
2. Jaska27.9.2022 klo 17:06
No mutta niinhän sinä jo teit. Vantaalle tuli jo viime viikolla.
3. iso S28.9.2022 klo 11:17
Kuten Eki toisaalla mainitsi, posti asettaa ratkojat eriarvoiseen asemaan. Joitakin onni suosii, muita epäonni suomii. Täällä ei ole kolmosta näkynyt, mutta ehkäpä tänään tulee. En pidätä hengitystä odotellessa.
4. Funny28.9.2022 klo 22:11
Eikös sanota, että hyvää kannattaa odottaa? Ei kai lehti siitä happane, jos sitä ei oitis saa käsiinsä, eikä siinä voita mitään, vaikka saisi kaiken täytetyksi nopeammin kuin muut. Päinvastoin, jää pitkä väli ennen kuin saa seuraavan lehden käsiinsä.

Tietty olen vähän jäävi tuollaista höpöttämään, kun olen niin laiska ratkoja, että uusi lehti, niin Sanaseppo kuin PuPekin, tulee yleensä ennen kuin edellinen on valmis. Jostakin syystä juuri täällä posti on ristikkolehdille suosiollinen. Ehkäpä täällä joku jakelusta vastaava on ristikkofani, kun lehdet tulevat yleensä ennen kuin olen osannut odottaakaan.
5. iso S29.9.2022 klo 12:36
Kävi melkein Funnyn kuvaamalla tavalla. Kakkosnumero oli jäänyt rästihommiksi. Viikonloppu vierähti anopin luona ja Kesäseppo oli matkaeväänä. Vähäiset rästit hoituivat muuten, mutta Simbergistä täyttyi vain yläkolmannes ja sellaiseksi saa jäädäkin. Jostakin syystä Simbergin ja minun ajatukseni kulkevat ristikkäisiä latuja. Jos ei ota onnistuakseen niin ei jaksa kiinnostaa pään seinään hakkaaminen. Joidenkin mielestä Simberg on huippujen huippu ja se on epäilemättä rehellinen näkemys ja kokemus. Laatijan taitoa en mene kiistämään, vihjeitys on vain minulle liian kaukaa kaartavaa. Makuja on monia.

Melkein olisi voinut hengitystä pidättääkin. Kolmonen tuli eilen. Funnyn kanssa samaa mieltä: mitään pakottavaa tarvetta ei ole hyökätä sen kimppuun välittömästi. Ei painomuste heti kohta haihdu eikä palautusajan takarajakaan ole minulle mikään "parasta ennen", kun ratkon vain huvikseni, en mahtavien (hah!) palkintojen toivossa.

Artikkelit kyllä lukaisin. "Nahkurin orsilla" ehkä tavataan 24.4.2023, jos eletään ja terveinä ollaan (mummoni usein käyttämä sanonta).
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *