KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > MISSÄ KANSA RATKOO -KETJU

9898. Missä kansa ratkoo -ketju

Ritu1.12.2018 klo 23:04
Yhden asiakkaani innoittamana aloitan uuden ketjun. Hän kertoi ratkovansa ristikoita aina kotonaan olevassa INFRAPUNASAUNASSA ennen suihkuun menoa.
Ratkonta kuulemma pitää aina keskeyttää siinä vaiheessa, kun alkaa hikoiluttaa niin paljon, että ristikkolehti on vaarassa kastua.
Hänellä on siellä kertomansa mukaan valo ja myös radio. Wau!

Oma tälläinen "erikoisempi" paikka, missä olen ratkonut ristikoita, on entisen asumani TALON KATOLLA. Silloin, kun päätä ei vielä huimannut ja rohkeutta riitti, niin tikapuita pitkin kiipesin katolle peitto, ristikkolehti ja kynä mukanani aurinkoa ottamaan.

Nyt olisi kiva tietää, missä miljoona suomalaista ratkoo :).
Paikka voi olla ihan kotisohvasta vaikka Egyptin pyramidien juurelle. Pääasia, että tarina on tosi.
2. Joutilas2.12.2018 klo 08:25
Mieluiten makuuasennossa,eli sohva,sänky,aurinkotuoli jne.
3. Clas2.12.2018 klo 08:27
Jos tänne tulee miljoonan ratkojaan postaus ratkontapaikasta niin meneekö saitti tukkoon?
4. Tarja2.12.2018 klo 12:16
Keittiön pöydän ääressä läppärin vieressä on vakipaikka. Joskus kesällä hellepäivinä hiekkarannalla peiton päällä vieressä termospullollinen kahvia.
5. pelaaja2.12.2018 klo 17:19
Minun ratkontapaikkani on sama kuin Tarjalla, eri keittiö vain. On minulla kirjoituspöytä mutta sen äärellä ei ole niin viihtyisää, vaikka se ihan nätti onkin. Ristikkoasioissa se palvelee, kun lasken sille esim. Nykäsen jonkin sanan tarkistaakseni.
Juna on myös hyvä ratkontapaikka silloin, kun tulen lähteneeksi Suomen Etelään. Yleensä olenkin junavaunun ainoa paperi-ihminen. Kaikki muut rasittavat kiihkeällä tahdilla peukaloniveliään somettaessaan kännyköillään. Ovat onneksi hiljaista porukkaa.

Clas taisi niin kovin pelästyä mahdollisesta miljoonatukoksesta, että unohti mainita oman paikkansa.
6. Clas2.12.2018 klo 17:53
Yleensä sängyssä seljällään!
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *