KESKUSTELUT > RISTIKOT > IS VIIKONLOPPU 3.-4.6.2017

9291. IS Viikonloppu 3.-4.6.2017

Eki3.6.2017 klo 09:09
Tänään Pallosen ja Mannisen kakspuolpallonen kovis yrittää uudelleen.
2. Pr3.6.2017 klo 11:23
Kyllä, toki piti kaupassa tarkistaa! Ensivaikutelma oli vähän pettynyt, koska ulkoasua ei nyt kauheasti voi kehua. Mutta onneksi oli sentään mustavalkoinen, niin ettei mikään kuva ollut vaikeaselkoinen. Ratkonta lähti jouheasti liikkeelle oikeasta alanurkasta, ja tulipa ajateltua että kyseessä on hauskahko puolituntinen. No ei ollut. Maaliin pääsin, ja hyvissä fiiliksissä. Kuvatkoon tehtävää vihje EI HUVI! pieni pilke silmäkulmassa. Kiitos!
3. Rampe3.6.2017 klo 16:50
Pr, olihan pääkuvassa sentään väriäkin. Pallosen ristikossa ei ollut muuta heikkoa, kuin että palloja liian vähän, eli turhan helppo.
Kaksi ja puoli ehdoton yläraja. Voisi olla visaisemman pään keskis.
4. Tarja3.6.2017 klo 18:12
Olen samaa mieltä Rampen kanssa. Maanantain keskiksessäkin oli enemmän ytyä. Minä, joka olen kehunut olevani keskisystävä, huomasin kaipaavani enemmän pohtimista, kunnon kovista. Olen tainnut kehittyä kovisystäväksi :)
5. Tarja3.6.2017 klo 23:01
Mantan valinta ei yllättäen ollutkaan liian helppo. Mukava loppuillan viihdyke.
6. Pr4.6.2017 klo 12:20
Hyvä kun mainitsit, Tarja. Leinonen on kyllä tuttu nimi laatijana, mutta en kai vähään aikaan olekaan hänen tehtäviään ratkonut. Mukava vihjeistys tosiaan.
7. iso S4.6.2017 klo 12:31
Mantan valinnat ovat jostain syystä jääneet enimmäkseen vaille kommentteja. Lieneekö syy se, että ne on noteerattu pehmiksiksi ja siksi niihin koskemisen tunnustamisesta kunnia kärsii?

Pallosen ristikosta ei jäänyt mitään hampaankoloon. Tykkäsin. Kuvittajaksi minulla on kyllä eri suosikit kuin tämä, mutta se on makuasia.
8. O4.6.2017 klo 15:45
Kaiken juhlimisen (tasasynttärit, yo-juhlien ym.) jälkeen pääsin tänään vasta täyttämään tätä ristikkoa. Onneksi laatija oli laatinut minunmieleiseni ristikon. Ilo oli täyttää ja jokainen ruutu saanut kirjaimen. Yksi monista hauskoista oli SIKA-RIKAS.

Kiitos Teemu Pallonen ja P. A. Manninen!!!
9. happonen4.6.2017 klo 22:15
Heh - nyt vasta tajusin tuon sikarikas-vihjeen kun luen tätä ketjua. Tosiaan ei ehkä aivan kovikseksi laskettava ristikko Teemulta, mutta ihan mukava reilun puolen tunnin ajanviete. Mannisen piirrokset toimivat kyllä paremmin nelivärisinä.

Hyvä että aiemmat kirjoittajat mainitsivat Leinosesta - olisi mennyt kokonaan ohi muuten. Nuo Mantat ovat yleensä aika mitäänsanomattomia ratkontakokemuksia, mutta tämä täytyy ilman muuta ratkoa. Juhan äärimmäisen minimalistinen tyyli on aina ollut minun mieleeni, mutta harvemmin tulee ostettua lehtiä, joista löytyy hänen laadintaansa.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *