KESKUSTELUT > RISTIKOT > SANAT RISTIIN & VIHJEYTYS

2167. Sanat ristiin & vihjeytys

marjaana27.11.2005 klo 11:00
Kuulutteko laatijat kaikki tuohon c-ryhmään? Onko olemassa a- tai b-ryhmään kuuluvia tai saako olla? Onko olemassa työpareja, joista toinen tekee pohjat ja toinen vihjeet?

a) Sanojen ristiin rastiin laittaminen on nautittavaa puuhaa, vihjeyttäminen taas tylsää ja aikaavievää puurtamista.

b) Sanojen ristiin rastiin laittaminen ärsyttävää puuhaa, vihjeiden keksiminen taas tosi rentouttavaa ja hauskaa.

c) Molemmat hommat aivan mukavia, täydentävät toisiaan!
2. Eki27.11.2005 klo 11:12
Tietysti c)

Mutta kun olen aina rehellinen, niin kallistuu minulla a):n puoleen.

Jos sais aikaa niin paljon kuin vaan, silloin hyvien vihjeiden miettiminen olisi suorastaan hubaa.
3. iso S27.11.2005 klo 12:49
Sovellettu a: sanojen ristiin laittaminen on mielenkiintoista mutta aikaa vievää puurtamista, mistä saa jostain käsittämättömästä syystä jonkin verran nautintoa. Vihjeiden keksiminen on pelottavan vastuun ottamista, missä pitäisi osata tehdä oikeita valintoja puutteellisten tietojen pohjalta (mitä ratkojat haluavat?) eikä ole mitään realistista mahdollisuutta miellyttää kaikkia.
4. Juhani Heino27.11.2005 klo 17:48
Mullakin on sovellettu a) - helppojen vihjeiden teko (mulla on samassa vaiheessa toteutuksen eli ulkoasun tekemisen kanssa) on tylsää. Huippuvisaisia voisi olla hauska tehdä.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *