KESKUSTELUT > RISTIKOT > RATKOVAT.FI TOIMIVUUS

10138. Ratkovat.fi toimivuus

Adam13.5.2022 klo 15:16
Ratkojat sivusto ei aukea minun puhelimellani. Näytölle tulee ilmeisesti eväste sivu eikä sitä saa vieritettyä alaspäin jotta evästeet saisi hyväksyttyä.
Onko muilla sama ilmiö?
2. Adam13.5.2022 klo 16:11
Puhelin buutattu eikä se auttanut tilanteeseen.
3. Ylläpito13.5.2022 klo 17:00
Jos sinä Adam soitit meille niin tiedoksi: tuo ratkojat.fi ei liity mitenkään Sanaris Oy:n bisneksiin.
4. Adam13.5.2022 klo 17:10
Pyydän anteeksi hätäilyäni ja turhan työn teetämistä
5. Ylläpito13.5.2022 klo 17:16
Ei mitään, toivottavasti joku täällä osaa vinkata.
6. iso S14.5.2022 klo 11:32
Ainakaan minua ongelma ei näköjään koske. Menin osoitteeseen ratkojat.fi, joka kertoi että yksityisyyteni on heille tärkeä. Niin minullekin, ehkä jopa tärkeämpi kuin heille. Pääsin vaivatta muuttamaan asetuksia, joissa ei tarvinnut muuttaa mitään, kun jo oletuksena kaikki oli kielletty. Klikkasin asetuksien tallentamisen ja pääsin hakuun.

Testasin haun toimivuuden kaikkien fakkien äidillä atta. Kaksi ensimmäistä selitystä olivat -sea ja -seat. Tästä tulee varmaan olemaan korvaamatonta apua tulevissa ratkonnoissa. Vai onkohan mahdollista anoa korvausta jostakin? Tämä on retorinen kysymys, ei tarvitse vastata.

En ole tekniikan ihmelapsi, mutta tuntuu mahdolliselta että puhelimen asetuksissa on jotakin mikä aiheuttaa jumittamisen. Sen syvällisempiä arvauksia en osaa esittää.
7. Ari14.5.2022 klo 19:10
Hyvin toimii täälläkin kun on ensin hyväksynyt evästeen, joka kysytään nykyään lähes jokaisella sivustolla, joten aika arkista hyväksyä se.
8. Ari14.5.2022 klo 19:12
Siis kokeilin sivustoa https://www.ratkojat.fi/
Enkä ratkovat kuten otsikossa.
9. spa15.5.2022 klo 17:56
Minulla oli samanlainen ongelma kuin Adamilla ainakin Forecassa ja Telsussa, ehkä myös Ratkojissa. Vaikka klikkasin "hyväksyn"-painiketta (joka taisi olla oudon näköinenkin, ainakin erilainen kuin nyt), mitään ei tapahtunut. Olen jossain määrin tumpelo näissä jutuissa, joten kun en muuta keksinyt, hyväksyn-haun ja sen jälkeen klikkaus toimi. Tämä Applen iPhone-puhelimella.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *